JOM JADI SAHABAT SAYA

Ahad, 18 Mac 2012

Pantai Penyabung 2

          Sabtu 3 March 2012, aku kembali lagi bersama keluaraku ke tempat ini ,4.30 pagi aku telah memulakan  perjalan ku... sekitar 7.45 pagi aku sampai kelokasi... dengan debaran dihati untuk memencing.... kegagalan untuk turun memancing pada 11dan12 februari 2012 akibat angin yang sangat kuat,membuat aku kembali lagi......

Chalet tempat aku menginap


Buat persiapan untuk turun memancing

Pandangan dari chalet tempat aku menginap....
suasana yang aman dan damai

 Sedang berlabuh ambil angin...penat Ooo... sebab aku guna enjin tangan
 ( mendayung je sorang2) orang disekitar situ pelik tengok aku.
 walaupun pelik ,namun orang dah mula kenal aku....sebab pelik...
namun hasil tangkapannya lumayan, seminggu tak habis makan.

Kelihatan pulau dihadapan ku...sekitar 200 meter

ikan Ungah... ,ikan pertama aku naikkan

Baru balik mancing

                                                                       Hasil tangkapan


 Haruan tasik.....hehehehehe..jangan marah heh!


Layan anak pulak... mancing kat pantai

Banyak juga dia tarik naik ikan..... lepas dia... dia lagi,


2 ulasan:

  1. kena atur progrem , kali ni gi dah tak pakai dayung lagi sebab dah ade enjin....

    BalasPadam