JOM JADI SAHABAT SAYA

Khamis, 19 Januari 2012

Sungai Latoh 4

Macam biasa turun mancing.....nak ajak member semua ada hal, pergi sendiri je.... sebab aku punya time kerja tak menentu, hari minggu pun kerja ,...pergi memancing dalam keadaan bidan terjun.....takut nak buat janji , kalau buat janji dengan member tak jadi susah nanti... dah..... member  tak caya kat kita plak tarik muka basi ngan kita..... macam mana..

Ni lubuk baik.... walau macam mana pun
 faktor air dan cuaca juga memainkan peranan penting


Sedang memerhati.....batang joran dan kera
 takut2 kera ni curi pulak barang aku


Menjadi teman aku ..... sedara ni dekat betul dengan bot aku sekitar
10 kaki...kelihatan baik je....tapi dia punya mata belingas... memerhati isi dalam bot aku...
mungkin nak mencuri kot,


Beginilah keadaannya.... cuaca panas sangat, pakai topi besar


Hasil tangkapan.... dari kanan , ikan kerapu ,gerut2,gelama dan baji

Tiada ulasan:

Catat Ulasan